Aneby

När vi kommit till Skåne och jag osmidigt skulle kränga på mig badkläderna under kläderna på stranden så small det till i ryggen, ryggskott! Jag led några dagar, sen kom jag på att min fina vän Johanna är nyutbildad kiropraktor med klinik i Tranås.



Så jag fick komma dit och fick hjälp med min onda rygg, nu äter jag Voltaren och väntar på att inflammationen ska lägga sig.

Igår var det cruising i Aneby, vi åt en fantastisk schnitzel och gick sen ut och tittade på fina bilar.






På kvällen lirade The Boppers och Nanne i parken så Fredrik och jag cyklade dit. Det var massa folk och det är ju så roligt att det händer nåt i lilla hålan.






När vi skulle cykla hem tog jag årets roligaste bild. Vi höll på att kissa på oss av skratt.


Kommentarer:

1 Helen:

Ja det var inte mycket att skryta med, stackare 🤣

Kommentera här: