VAB. Igen

Så var det dags att vara hemma igen. Elin har fått ögoninflammation och Sixtens feber kom tillbaka igår kväll, så jag fick vara hemma igen. Det är med blandade känslor faktiskt för jag älskar ju att vara hemma med barnen, skulle lätt kunna vara hemmafru. Samtidigt är det lönedags på jobbet och den här veckan är den mest hektiska på hela månaden, såklart. 

Jag fick ta med mig barnen till jobbet och göra det sista, jag hade redan med mig massa hem igår för att hinna bli klar med allt, lönefilen skickas i morgon så man har lite tidspress. Men det gick fint, bara man lyckas uppehålla barnen med något ett tag så man får jobba ostört.



På vägen hem stannade vi till på Kappahl för att kolla efter en ny jacka till Elin. Vi fick tag på den här fina, som var så ny att den inte hunnit ut i butiken än, ibland ska man ha tur och vara lite frågvis, de hängde bakom kassan.


Det fick bli en ny mössa som matchar, och tumvantar.


Kommentera här: