Tråkiga Februari?

Februari är en av våra rövigaste månader. Man får passa på att samla ihop härliga, mysiga och roliga upplevelser då.

En fredag i februari var vi på stand-up i Strängnäs. Henrik Nyblom var där och underhöll. Vi känner igen honom som den knasiga i Bäst i Test.

Först möttes vi upp hos Henke och käkade middag ihop, med barnen. 


Henke bjöd på en Blackberry Margarita.


Sen lämnade vi kvar barnen med snacks och godis och gick till Thomasaulan och såg "Figaro Paninis kakafoniska dödsdans".


Efteråt gick vi till Värngatan för en eftersläckare, Cissi och Mattias var barnvakt och fick således stanna hemma.


På söndagar är vi i stallet och gullar med hästar. 


En annan trevlig sak i februari är att jag fyller år. Denna gång en fredag så jag bjöd hem Cissi och Mattias på födelsedagsmiddag.

Råbiff och burrata till förrätt.




Sen gjorde vi fjällrödingen som är så god.



På lördagen var det tårtkalas och Fredriks föräldrar kom förbi.


På kvällen kom Krille och My så vi käkade gott och kollade Mello tillsammans.

Jag hittade ett filter som gav mig lugg, och vips såg jag ut som min mamma. 


Sen blev det sportlov och då åkte vi till stugan, men det förtjänar ett eget inlägg. Inte så tokig februari ändå ju!?


Kommentera här: