Jul 2019

Äntligen blev det jul i vårt hus. Mina föräldrar kom upp den 23e och tillsammans spelade vi Bingolotto som vanligt på uppesittarkvällen.


På julafton fanns det minst en som var rysligt nyfiken på julklapparna under granen.


Fredriks föräldrar kom och vi fikade innan vi kollade på Kalle.


Sen fixade jag med maten och vi fick njuta av all god julmat.




Sen delade vi ut julklapparna och det tar sin lilla tid när alla öppnar ett paket i taget, men då blir det ingen hets och alla får se vad alla får. Det är ju minst lika roligt att få ge som att få julklappar.


Jag tror alla var nöjda med sina presenter.
Jag vet att jag var det i alla fall.



På juldagen blev det traditionsenliga slottssteksmiddagen hos Fredriks föräldrar. Då delades det ut lite fler julklappar eftersom Krille och My var där också.


Kommentera här: