Vårvecka

Lite bilder från den gångna veckan.

Snigelmask från Thailand i mitt ansikte i måndags.



När nutellaburken är slut häller man i en skvätt mjölk och värmer i micron en stund. Skakar, och så har man supergod mjölkchoklad.


I torsdags var båda ungarna ute på fotbollsträning. Kallt, men soligt.


Jag har problem med nagelsvamp på flera tår så jag går på fotvård och får laserbehandling mot nagelsvamp. Ska bli spännande att se om jag blir fri från besvären nu, enligt terapeuten blir de allra flesta hjälpta efter några behandlingar.


I fredags malde jag högrev och gjorde egna burgare. Gott med grillat.


Elin fin i mina glasögon.


I går var Cissi och Tias hos oss, vi gick en promenad och tog en öl på Ohlssons hembageri. Vi ville ha nåt att tugga på och beställde in en charktallrik, och var beredda på att få in i princip vad som helst. Så vi blev positivt överraskade av den här lilla charkbrickan.


Bara i Stallarholmen får man en charkbricka med ägghalvor på. 

I morse åt vi Elins krasse på surdegsbaguette.


Efter fotbollsträningen idag var vi i Tuna Park och shoppade lite.
Lunchen var helt okej. Halloumisallad.


Sen var Elin på simskolan och nu kollar Fredrik på hockey medans ungarna tog varsin skateboard och gick ut.


Ikväll väntar Robinson och en räkmacka, men först ska jag plågas med att vika tvätten.





Kommentera här: