Fars dag

Den här dagen har varit späckad med aktiviteter. Vi började dagen med sargbygge i Mariefred för Sixten skulle ha match. Sen hann Elin och jag se en match innan vi var tvungna att åka för att inte missa fotbollsträningen.



Sen hann vi hem och fixa lite lunch innan vi åkte tillbaka till sporthallen och hon gympade en stund.


Sista svängen på dan var simskolan som vanligt.
Däremellan firade vi fadern på fars dag med lite lotter.


Igår var vi hos Tias och Cissi och hade lite korvfestival.


Men jag körde och är ju sorgligt nog utomordentligt tråkig nykter. Så trist att vara chaufför. Ska sluta vara nykter vid onödiga tillfällen i livet.

Jag har köpt en läsplatta som ska följa med till Thailand. Den rymmer 8000 böcker. Så smidigt att slippa ha med mig massa pocketböcker, jag som ändå älskar att läsa och inte vill lyssna på ljudböcker. Sixten fick köpa en bok och sitter nu klistrad.


Vi fikar lite framför Tv:n och väntar på Springfloden, veckans bästa serie, i jämn takt med Vår Tid är Nu.


Kommentera här: