En kväll med min syster.

Okej, nu ska ni få höra det sjukaste. Vi tänkte att vi sågs senast på tu man hand, bara syrran och jag, för 12 jävla år sen. Över ett par öl på medborgarplatsen. Det är inte riktigt sant, för vi firade Valborg ihop bara hon och jag för några år sen. Det blir ju lite för sällan. Men idag var det dags igen.

Vi sågs i lobbybaren på Stockholm Fisk och tog ett glas bubbel. Sen gick vi till Gute grill och käkade.




Maten var okej, inget mer. Helens burgare var fan rå, trots att hon beställde medium. Men min råbiff var fin. Kanske just för att den var rå.

Sen gick vi till skybaren på Radisson och drack Bellini, jävligt gott med persikopuré och bubbel.


Nu sitter jag på tåget hem. Helgen framför mig. Sol i hjärta. Det ska fanimej inte gå 12 år till nästa gång. Och så har vi en hemlis på gång. ❤







Kommentera här: