Veckan som gick.

I veckan kom hösten känns det som. Kallt och blåsigt. En av eftermiddagarna på väg hem från jobbet var det kö. Det hade hänt en olycka och vi blev sittandes en halvtimma. Då märkte jag hur hjälpsamma alla var och körde åt sidan för att skapa en fil i mitten åt räddningstjänsten. Fyra brandbilar, tre ambulanser och en polisbil svischade förbi mig när jag satt där. Känns fint att hjälpa till så gott jag kunde.

Vår torsdagsmiddag efter promenaden.

I lördags åkte vi till Heron city och köpte nya skridskor till Sixten och gympadojor till mig på XXL och en ny dammsugare på Mediamarkt. Sura 1700 kr att lägga på det även om det är nödvändigt.


Sen blev det thailunch och då köpte vi de här fina lära-sig-äta-med-pinnar eftersom Elin var så envis och inte ville äta med gaffel.

Sen åkte vi direkt till Alfred som hade lite 1-års kalas.

Och direkt därifrån hem till Henke och Katta som bjöd på pizza-middag. Supergott!

Idag har det varit en sportdag för Sixten som började dagen med hockeyträning och sen åkte han direkt därifrån till Larslunda IP i Strängnäs där han kunde delta i en match med fotbollsgänget. Lunch hos farmor och nu är det simskola. Sen somnar han gott ikväll.

Kommentera här: