En vecka av aktiviteter.

Då har det gått ytterligare en vecka. I tisdags var Fredrik på jobbmöte och då åkte jag och Elin med Sixten till hockeyträningen.

I torsdags var det dags för luftgevärsskytte för Sixten. Det verkade jättekul så det kommer nog både jag och Fredrik prova på, de håller till i Stallarholmen.

I fredags var jag och mina tjejkompisar på bio. Först käkade vi på Harrys.

Sen gick vi till bion och såg skräckfilmen Det. Sjukt otäck!!! Men bra. Jag tyckte det kändes rimligt att jag kunde kräva halva biljettpriset tillbaka efteråt, jag hade ändå bara sett halva filmen, mellan fingrarna.

Igår kväll käkade vi lite plock till middag och sen kom Katta och Henke och hade med sig saker till en fruktsallad.

Idag var det först hockeyträning för grabbarna i familjen och sen direkt hem till fotbollsmatch mot Åkers. 


Sen åt vi kalops som puttrat i 3 timmar.

Och nu sitter Elin och jag och kollar på Sixtens simträning medans Fredrik hjälper sin pappa med lastbilen.

Kommentera här: