Bra eller dåligt föräldraskap?

Jag hade nog inte vunnit någon medalj i föräldraskap igår direkt. Gjorde en schysst sallad till mig med tryffelsalami, prosciutto och mozzarella medans jag serverade strips och chicken nuggets till barnen. 


Sen deltog jag halvhjärtat i ett parti kubb med ett glas vin i ena handen och telefonen i den andra. 

Aja. Man kan ju inte vara bäst jämt. O ingen var ledsen!

Idag var jag och Elin till frissan. Hon är superfin i håret nu, en page med tillfälliga rosa slingor!


Här posar hon i nya shorts, ny t-shirt och ny frilla. Kepsen är i och för sig också ny, men frasiga frisyren därunder är ett minne blott.


Idag blev det en favorit på min tallrik!

Visst är det lite liv i min oliv? Jag har väl inte tagit död på den genom att ha den för mörkt? Liiite liv finns det va? Det lilla gröna bladet längst upp?

Kommentera här: