Dubbel middag

Idag gjorde jag så jävla god middag att jag åt två gånger. Haha
Panko- och parmesanpanerad utbankad kycklingfilé med klyftpotatis och tzatziki och fetaostsallad. Sjukt gott!

Jag och barnen åt middag kl 17 så när Fredrik kom hem kl 20 var jag hungrig igen och eftersom han hade ätit hamburgare (skräll!) och inte ville ha någon kyckling kunde jag äta en halv portion till plus göra en matlåda till mig i morgon.

I lördags var det avslutning på fotbollen och ungarna fick spela lite matcher. Här lirar de mot A-laget, ojämnt fördelat på antal spelare men de hade så roligt.

På eftermiddagen sprang jag Stallarholmsloppet, 5 km på 30,19. Personbästa på halvmilen så det var kul! Sen kom Bosse och Annis och fikade, sen åkte vi på middag hos Cissi och Mattias. Vi åt supergod Portergryta och sen badade vi i utespat.

Obarmhärtigt ljus med blixt men vi ville skicka en tackbild till Ajvaras på jobbet som bidragit till det goda bubblet, direkt från Litauen. Eller om det var Lettland. Möjligvis Estland.

Vargas, Vera och jag hälsar godnatt.

Kommentera här: