Påsklov

Nu har vi äntligen gått på påskledighet. Vi är lediga hela långa nästa vecka. Jag tänker faktiskt göra allt jag kan för att nästa vecka ska bli så lång som möjligt. 

I natt är femte natten i rad som Sixten sover i sin koja. Aldrig har det varit så enkelt att få en 7åring att lägga sig som när han får sova på golvet. Det är tydligen rysligt spännande. 


Elin tog kvasten till dagis i morse, supernöjd över att ha fått sminka sig som mamma. Jag är inte helt övertygad om det är precis så jag brukar sminka mig. Men aja.


Idag fick Elin sin nya onepiece. Jag tyckte den var supertuff och hon gillade den verkligen, ända tills det kom lite kiss i den, då var det färdiggillat och vi fick bada en stund istället. Fredrik såg sista matchen i hockey, Dif har nu fått stryk av Frölunda och det innebär att tvn är tillbaka i min ägo. 


Ni såg lottodragningen igår va?  
Nä, inte jag heller. Men på lördag ska jag ha en lott i alla fall. Här ett urklipp från Måsen. Mariefreds tidning. 


Önskar er en härlig påsk! 


Kommentera här: