Videoklipp från Superior Race OCR

Vi hittade det här klippet på You Tube. Det är några helt okända människor som filmat slutet av sitt race, och jag råkade bara vara just där, just då. Det ser ut som om det är mig de filmat när jag kämpar mig upp för väggen, men så är det såklart inte. Undrar hur mycket de flinat åt mig när de sett filmen i efterhand.
Jag vet att jag i alla fall gör det.
 
Klicka på den här länken för att se videoklippet.
 
Och är det så att man är intresserad av att se hur racet går till, och kanske till och med är sugen på att springa själv så kan man titta på det här klippet. Det är på ca 30 minuter långt och har man ögonen med sig så ser man både mina lagkamrater och mig flimra förbi en del. Han som filmar och jag höll ungefär samma tempo loppet igenom, skillnaden var väl den att han då och då bar en tjej på ryggen....
 

 

Kommentera här: