Matporr

Idag var det matporr på hög nivå här. Jag äter middag utan kolhydrater efter tre veckor på vlcd. Mitt resultat är -7,8 kg och 7 cm i midjan på tre veckor. Det firade jag genom att äta torskrygg med pepparrot, lättstekt lax, räksallad och stekta kantareller. 


Min och Elins tallrik. Jag fick en kasse kantareller igår hos Fredriks moster Ulla-Märta. Hon hade hela frysen full och skulle inte ha mer så vi gick två minuter in i skogen från deras hus och plockade en liter. Sen fick jag en burk blåbärssylt också, det lönar sig att hälsa på moster Märta! :)


Nu blev det både lax och sallad över tills i morgon. Matkoma delux just nu. Nu väntar ett bad i karet för mig och lillstumpan. Fredrik kommer sent och jublade tyst när han insåg att han skulle missa torsken. Inte tyst nog förstås, jag hör allt, även det som inte sägs. 



Kommentera här: