längtan till våren

Efter en vecka av sjukdomar och skit är vi nu tillbaka på respektive förvaringsplats. Jag sitter på jobbet och längtar efter våren. Elin är på dagis med nyklippt lugg, Sixten lämnades på fritids i morse med en väska fullpackad med gympakläder och Fredrik rullade till jobbet efter en vecka av feber. Nu hoppas vi att vabruari är över för det här året.
 
 
I lördags åt vi ingen middag, utan dukade upp det här när Elin gått och lagt sig. Vi bojkottade mellon och kollade film på Netflix i stället.
 
I går var Sixten på fotbollsträning, och jag och Elin passade på att få lite frisk luft under tiden. Vi åkte pulka, och spanade in dagisgården för de äldre barnen.
 
 
På kvällen åkte Sixten och pappa till simskolan så jag och Elin fick mysa lite.
 
Jag längtar efter sommaren, bröllop vi ska på, Barcelona 4-dagars i vår, ljumna sommarkvällar och grilldoften som lägger sig över grannskapet. Här är en bild som togs på mig på Lina och Sebbans bröllop i maj förra året.
 
 
 

Kommentera här: