Julafton

Så kom äntligen julafton som vi längtat efter, både stora som små. Mina föräldrar kom hit över hela helgen och Fredriks föräldrar kom över julaftonen. Det var jättemysigt.

Så otroligt mycket julklappar!


Sixten fick en julklapp på morgonen så han skulle ha något att sysselsätta sig med i väntan på resten.



Det var ett spel till hans Nintendo Ds.

Sen lät vi friden sänka sig över oss och vi drack glögg och kollade på Kalle.


Fredrik och jag hjälptes åt med maten, den underbara julmaten!




Efter maten öppnade vi julklappar, det tog säkert 3 timmar innan vi var klara. Jag är så glad över allt jag fick, bland annat goda teer och en fin tekanna.



Jag fick även Jamie Olivers stekpanna.
Den provade vi idag när vi åt plankstek till middag.



Sen fick jag en sån här av Fredrik.



Vaddå, spelar fantasin ett spratt med er eller? Det är såklart en del av en råsaftcentrifug, årets julklapp, och helt enligt min önskelista! :)



Här ser man hur mycket juice man får ut av 2 apelsiner, 2 äpplen, 1/2 ananas respektive 3 morötter. Sen har jag blandat friskt och kommit fram till att ananas och apelsin blandat är supergott, sen drack jag upp allt själv då ingen ville smaka så nu har jag fått överdos av C-vitamin.

Vi är jättenöjda med vår första jul i huset och Elins första jul i livet. Sixten som tjatat om Skylanders i veckor är nöjd han med!



Kommentera här: